You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

Muhammad Redza Fitri
13 June, 2014 3:50 PM

19.01.2014 . Masih ingatkah tarikh ni ? Yes aku semestinya ingat . Dia ? Entah lew . Nak tahu macam mana aku kenal mamat senget ni ? Okey2 aku cerita ek , sabo lew . Aku kenal dia dekat tesco *macam lawak ja kan* Aku jumpa dia pun kawan aku yang kenal kan dulu . Aku nampak dia aku rasa lain macam pulak . Mata dia buat aku tenang dan buat aku selamat bila dengan dia . *fuhh ayat tak boleh belah betul* Then dia pergi beli ais krim , aku pun keluar dan tanya kawan aku tu . Kawan aku cakap dia mintak number . Aku pun terus bagi jek lah haha tunggu lagi , handsome siot ! *jangan nak perasan sangat ye* Then bermula lah perkenalan aku dengan dia sampai 25.01.2014 dia mintak couple dengan aku . Aku terima jek -.- dia ada bagi kucing aku taw . Nanti nak bawak pergi kptm lah , rindu boleh peluk jugak huhu . 

Hari ke hari aku makin sayang dekat dia . Aku rasa dia lain sangat bukan macam ex aku lain huh *geram tahap cipan* Dia sangat baik , penyayang , cute , suka buat lawak , suka menyanyi , nakal , romantik *sikit sikit jek* and most important handsome *jangan perasan sangat eh* Aku sayang dia sangat sangat *don't disturb him! WARNING* Dia memang lain lah daripada yang lain . And dia lah orang pertama yg meraikan besday aku taw . Aku suka sangat bila dia buat lawak , suka meyanyi dekat akuu taw . Ayat dia ceni ek 'Dengarlah bintang hatiku' haha ni jek aku ingat pun . Aku harap aku boleh bahagiakan dia sepertimana yg dia inginkan . Tapi dia ni kan degil taw , ngeee macam nak ketuk kepala kau jek -.- I'm so happy with you biy .

Now dah 5 bulan 19 hari aku bersama dia , harap harap akan berkekalan sampai bila bila . Insyallah :) Agak agak eh dia ingat lagi tak tarikh couple tu ek ? Payah kan nak tengok lelaki ingat tarikh couple , selalunya perempuan jek taw ! kan kan xD Now dia dekat keyel . Bila kau nak balik ni aku rindu tahap gaban taw :( nak keluar dengan kau ni . Nanti payah dah :'( *sedihnyeerr* Hurm k la k la . Aku harap kau baca blog ni erkk . Huhu jangan tinggalkan aku taw . Simpan hati aku ni dalam hati kau taw . Mmuuaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :* *lebam tak huhu* Bye bye , Publish ! 

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini