You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

Kptm or Matrik ?
10 June, 2014 10:43 PM

Assalamualaikum guys :) Aku kembali lagi . Beberapa hari yang lepas aku dapat matrik pulok dah . Lagi bingung aku fikir semua ni . Memang pening aku fikir semua ni , kptm pun bagus jugak sebab dapat pinjaman mara . Kalau matrik pulak senang nak dapat degree kan . Adushhh peningggnyaaa kepala :/ Abah suruh pilih matrik , mama pulak kptm . Okey fine berlainan pendapat . Hurm dah tanya semua sepupu sepapat ada yang cakap matrik then kptm pun ada jugak sama banyak pulok . Matrik tinggal lagi 2 hari sahaja manakala kptm tinggal lagi 11 hari lagi :( takutnyerrrrr *sedihhh* Tapi bila fikir balik persiapan untuk pergi kptm semua dah disediakan duit pun asyik keluar jekk . Matrik ? Banyak hal lagi wehh nak kena buat hahaha . Buat selamba jek kan . Kptm atau matrik ? Keputusan ditangan aku . Solat istikarah dah buat dah , petunjuknya mana ni ? Hurm sabo jek lah . Takpa lah mood down pulok bye bye . Publish ! 

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini