You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

Aku Bosan !
05 June, 2014 8:48 PM

Hey , assalamualaikum geng :) Berjumpa lagi kah kita , huhuhu . Now dah berhenti kerja dekat tesco , nanti nak pergi KPTM Alor Setar pulok *sedihnyer* Hari hari kerja aku bangun pagi mandi , kemas bilik , kemas rumah , masak then tengok tv . Petang petang kalau rajin pergi ronda seriusss cakap memang bosan ! Baik kerja lagi bagus ada jugak duit masuk hurmm :( Nanti pergi sana kena berjimat pulak dah haishh . Barang pun banyak tak beli lagi ni dha lah tinggal lagi 16 hari ja . Malas la nak keluar takda peneman ni . Sepupu dah pergi holiday , kawan pulok semua dah pakat p sambung belajar . Tinggal aku ja lagi *terkejut* 

Ramdhan is coming , Syawal is running . OMG tak puasa ganti lagi aaaa dah lah 5 hari lagi ni . Minggu depan lah yee huhu . Tak puas lagi nak jenjalan . Duk rumah ni payah dah lah nak jumpa mamat tuu . Makin rindu aku dekat dia . Haish agak agak dia rindu aku tak macam aku rindu dia ? Hope :) Kalau aku kerja lagi dekat sana boleh tiap tiap hari dia mai dekat aku kan . Takpa lah belajar untuk jauh jauh , nanti aku pergi sana lagi payah nak jumpa . OMG takk nakk akuuuu *lap air mata kesedihan* Wehhh aku rindu hang lahh senget ! Hang tak rindu akuu ka ni :/ 

Banyak lagi dokumen yang belum siap ni . Nak kena cop lah , ada yang kena hantar lah . Huhh semak kepala betul -.- Okey lah mama kita dah panggil makan tuu . Ada masa aku update lagi taw , bye bye . Publish ! 

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini