You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

KPTM , Mu Tunggu Aku Datang
22 May, 2014 12:02 AM
Assalamualaikum guys !!! Bertemu lagi kita yee . Dah berhabuk blog aku ni lama sangat tak bukak kan .. *bersihkan lappy* Now nak story pasal akuu jaa . Kawan kawan aku semua dah pergi sambung belajar ada yang pergi Matrik Perlis , Poli Perlis , Matrik Perak , Poli Perak . Untung lahh korunk dah sambung belajar kan , belajar elok elok taw . Jangan sia siakan peluang yang ada tuu :) Aku pulak ? Insyallah 21.06.2014 aku akan pergi Kolej Poly Tech Mara dekat Alor Setar kos akaun . Takutnyaaa nak pergi sana . Selama ni payah nak berpisah dengan family . Now kena berdikari pulak dekat sana . Sedih sedih *lap air mata* Tapi pada masa yang sama aku kena pergi tinggalkan dia dengan jarak jauh pulak . Selama ni dekat dekat jek now berjauhannn . Huaaaa sedihnyerrr macam tak sanggup ja nak pergi jauh jauh . Sayang dia ketat ketat . Selama ni boleh jumpa ja selalu now seminggu sekali pun dah payahh :'( *minta tisu* Harap harap hubungan kami boleh kekal selamanya , insyallah :D Tinggal lagi beberapa hari ja nak berhenti kerja lepas ni boleh tolong mama dekat dapur ja alahai :/ 

Mama dah tahu hubungan aku dengan 'sidia' . Macam macam aeh mama tanya soalan dekat akuu . Malas beno nak menjawabnya , nasib abah tak tanya papa pun . Mama cakap handsome aaaa , pandai aku cari . *kembang semangkuk* Ni kalau 'dia' baca mesti kembang semangkuk jugak hahahahaha . Harap harap mama suka dengan pilihan aku ni insyallah :) Ehhh dah lebih masa ni mengupdate sampai tak ingat dunia pulak , hehehe . Okeylah bye bye bye . Publish !

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini