You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

Moments Kami
03 April, 2014 2:25 PM
Hey everyone , dah lama tak nampak aku kan . Aku selalu busy dengan kerja . So tak sempat lah nak update blog ni . Sebenarnya aku just nak post gambar jek aku malas nak tulis panjang panjang berjela bagai ni . Haha ingat aku rajin sangat ka ? Nampak jek baik tapi hakikatnya malas taw . Tapi kekadang tu rajin lah jugak tak semestinya malas . Okey aku nak post gambar antara aku dengan dia time besday aku hari tuuu . Okey selamat melihat :* 

Muka tengah marah taw dak time ni 

Redza and Tyiha 

Haa amek kauu aku suapp hehe 

Duk mencari kek haish mana nii 

Senyum jke tahu , nampak tak muka aku marah 

Ermmm sedapnyaaa kek ni 

Tak tahu nak pilih yang mana kek ni , lawa sangat

Makan laksa pun sedap jugak kan 

Aum aum sedapnyaaaa 

Tengok sapa tuu biy ?

Muka marah aku lettew 

Kek ni kita simpan taw hehe

Awat angkat tangan biy ? hehe 

Aku nak suap , eh biy ni malu pulakk 

Again :) Redza and Tyiha

Jom makan reramai :) 

Sekian . 

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini