You me fly up to the sky? | + Follow me or go Home
Love Is Cinta

Story Writer's


Hatiku hanya untuk Muhammad Redza Fitry only :*
Facebok | Twitter


Tagboard



Credits


Template: Syaira Sa'ad
With help:
Yours-Tragically Google

Budak Cun Kembali Lagi
02 February, 2013 1:07 PM
Lama gila kan aku tak upadate seingat-ingat aku 2 bulan yang lalu kan T_T Hahaha masuk tahun baru nyh busy jhe memanjang tak sempat nak upadate . Actually aku tak tahu nak tulis ape ini pun sebab aku terlampau bosan -.- Kalau tak memang aku takkan hadap benda ini lah :) Hw aku pun dah siap tuh yang tak taw nak buat ape :p Nak story ape eh? Aku pun tak tahu lah ^^ Dua hari yang lalu sekolah aku buat Sambutan Maulidur Rasul, best lah jugak boleh pakai baju kurung dan baju melayu bagi lelaki . Bukan senang nak pakai macam nyh setahun sekali jhe :D Tapi tuh lah aku tak dapat nak boh gambar sebab kamera aku rosak :'( *mintak tisu* . 

Dah sebulan sekolah aku buat latihan merentas desa tapi rumah sukan aku tetap tak keluar track lagi asyik lari dalam sekolah jhe . Rumah sukan yang lain dah keluar track sedih gila bhai :( Bilalah nak merentas desa ek? Tak sabar sangat2, manalah tahu kot2 ade rezeki boleh lah aku dapat pingat lagi tahun nyh kan2 .. :D 

Sejak akhir2 nyh kan memang aku bahagia sangat dengan dia, dia pun dah tak sakitkan hati aku . Belajar dari kesilapan kot agaknya hihi :3 Dia pun dah pedulikan aku cuma aku tetap tak suka dia bergaul dengan perempuan tuh lagi :( Aku pun perempuan jugak macam orang lain tetap tak nak dimadukan , siapa lah yang nak kiranya bertuah lah lelaki tuh ! Tapi masa yang sama ex aku selalu luangkan masa untuk aku kekadang happy kan aku time aku sedih . Walau macam mana sekali pun kau nak ambil hati aku , aku tetap ingat dengan kenangan lalu yang kau sudah tipu aku , sekarang pun aku tahu kau dah tipu aku tapi kau tak mengaku kan , tak mengapa lah itu hak kau kan ! Hati aku tetap untuk dia <3 

Wow dalam satu update aku tulis 3 cerita hahaha hebat2 *tepuk tangan* Yeahhhhh ;'| Okeyy lah nak makan tengahari babye :D See you laterr . Saya sudah kan dengan ayat jiwang ditepi ini ---> Kadangkala walaupun kita masih merindui seseorang dan mungkin masih mencintainya kita tak lagi mengharapkannya dalam hidup kita kerana kita sedar yang dia dah pun bahagia tanpa kita :) 

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini